Thursday, March 31, 2011

TOMORROW

one day to go..

for our 2nd month anniversary..
even baru 2bulan tapi aku rasa lama sangat ..
and i never felt nak mengalah or whatever disebabkan masalah yang aku dan dia alami..
walau apa pun aku kene kuat untuk menjadikan diri aku dan diri nya seorang ataupun pasangan yang bahagia..
aku tak kisah apa yang orang nak cakap..
cakap laa..
aku dah tak kisah..
ini kehidupan aku..
kehidupan aku dan dia..
kehidupan kami berdua..
apa yang terjadi sebelum sebelum ni aku anggap sbgi pengajaran bagi aku..

banyak perkara yang aku lalui..
dan dia tetap ada disisi ku memberi aku semangat dikala aku sedang kesusahan..
memberiku banyak nasihat di kala aku melalui hari hari suram..
aku terlalu sayang akan dia..

di our 2nd anniversary ni..
aku tak perlukan apa2 hadiah dari dia..
sebab aku hanya mengharapkan yang aku berada bersama dia..
dan aku akan tetap bersama dengan dia..
our 2nd anniversary akan memulakan our 2nd chapter..
aku mengharap takde benda buruk yang akan terjadi antara aku dan dia..
aku tak sanggup mengharungi apa sahaja tanpa dia..
dia lah satu satu nya yang aku sayang..

tomorrow aku tak akan mengharapkan apa2 daripada dia.l
aku hanya mengharapkan kasih sayang yang dia beri..
dan aku mengharapkan dia dapat bertahan dengan aku..
dan aku mengharapkan yang dia menjadi keindahan dalam hidup aku..
aku terlalu menginginkan nya..

banyak perkara yang aku dan dia lalui..
terlalu banyak...
dan aku sangat appreciate yang dia sanggup bertahan dengan aku yang begitu banyak masalah..
terlalu banyak !!!
tetapi semua tu bukan penghalang untuk aku tidak mencintai dia..
dia adalah kekuatan ku..
dia adalah semangat ku..'
hanya dia yang dalam hati ku...

i LOVE u A.R.N !!!

No comments:

Post a Comment