Wednesday, March 2, 2011

MARI MENGEJA


TERKADANG,,

terasa yang aku bukan laa salah seorang yang boleh mabahagia kan si DIA..
membahagia kan seseorang yang kita sayang bukan la satu perkara yang mudah.
banyak dan pelbagai rintangan yang terpaksa kita lalui untuk membahagia kan seseorang yang kita sayang..

TERKADANG,

kenangan lalu membuatkan kita rasa suspicious..
banyak benda yang boleh membuatkan kita curiga antara satu sama lain..
kenangan terindah si DIA dan bekas si DIA membuatkan aku terasa yang aku adalah seseorang yang sukar untuk membahagia kan si DIA,,

TERKADANG,,

hak milik si DIA di atas pemberian bekas kekasih nya menjadikan aku seorang yang lemah untuk menghadapi hari-hari berikutnya bersama si DIA..
barang2 pemberian bekas kekasih si DIA boleh sahaja mengingatkan dan mengimbas semula kenangan antara mereka berdua..

TERKADANG,

kemampuan diri sendiri untuk memiliki hati si DIA sangat terbatas..ayat@ yang menjadikan diri kita sebagai seorang yang lemah membuatkan kita merasakan yang kita benar2 tidak mampu untuk membahagiakan si DIA,, aku sangat takut apabila si DIA mula bosan terhadap aku dan mula menjadikan banyak alasan sebagai salah satu lasan untuk menjadi kan hubungan aku dan si DIA renggang..

TERKADANG,,

aku risau apabila aku meletakkan penuh harapan yang tinggi terhadap si DIA, walaupun benda itu yang aku inginkan.. aku inginkan hidup aku bahagia dengan si DIA.. hidup aku terasa hanya untuk si DIA. walau apa pun yang terjadi, kesusahan yang kami rempuhi kasih sayang yang dalam akan membuatkan aku dengan si DIA bahagia,,

OLEH ITU,

disini aku ingin menyatakan yang aku hanyan menyayangi si DIA..

PESANAN untuk si DIA :: hanya you yang ada dalam hati i..

No comments:

Post a Comment