Monday, March 28, 2011

A.R.N ILY

LEPAS..

seperti orang tua tua perbah cakap..perkara yang LEPAS jangan di kenang lagi..
memang aku seorang yang suke mengenang benda benda yang lepas...
so many thing yang terjadi pada aku..
banyak benda yang membuatkan aku sangat down..
banyak benda yang terjadi menjadikan aku insan yang menjadi sangat lemah.
banyak benda yang menjadikan aku seorang yang begitu lemah menjadi lebih kuat menghadapi masalah masalah yang aku hadapi..
banyak benda yang aku pelajari dari my ONE AND ONLY PERSON..

DIA mengajar aku erti kesabaran..
DIA mengajar aku erti hidup..
DIA mengajar aku erti persahabatan..
DIA mengajar aku erti kesetiaan..
DIA mengajar aku erti percintaan..
DIA mengajar aku erti keluhuran..
DIA mengajar aku erti penantian..
DIA mengajar aku erti sebuah kehidupan..

DIA banyak mengajar aku sehinggakan aku terlalu jatuh ke arah dia..
JATUH dengan segala kata2 nya.
JATUH dalam dakapan nya..
JATUH cinta yang sangat mendalam kepadanya..

AKU tidak tahu apa perasaan dia pada masa ini..
pada MASA kejatuhan aku..
pada MASA masalah aku..
pada MASA kebodohan aku..
dan
pada MASA ketiadaan aku..

apa perasaan dia terhadap aku sekarang..??

aku terlalu menginginkan DIA mencintai ku selama nya..
walaupun CINTA ini tidak kemana..
but i really wanna work for it..
Sbb aku terlalu menyayangi nya..
sehingga NYAWA ku yang tyerakhir aku tetap sangat menyayanginya..

aku tidak boleh hidup TANPA DIA..
DIA banyak menolong aku dalam apa juga masalah yang aku tempuhi.
tapi aku agak kecewa..
kerana aku tidak dapat untuk menolongnya apabila dia ada MASALAH...
aku akan sanggup bersusah payah melihat dia senang dengan aku,.
dan gembira disamping ku..
aku akan buat apa saja agar hati dia ada padaku.
aku terlalu menyanyi nya...

A.R.N i LOVE u so much !!!

No comments:

Post a Comment