Tuesday, March 29, 2011

5 DAY ARN


5 day to go..
5 day to go untuk our 2nd month anniversary,,
even rasa baru 2bulan tapi aku rasa sangat lama...

SEBAB??

sbb banyak masalah yang aku dan dia share bersama.
banyak benda yang terjadi bila aku bersama dia..
banyak perkara negative dan positive yang berlaku..

TAPI,

itu bukan sebagai penghalang untuk aku merendahkan nilai kasih sayang ku..
aku menganggap ini semua sebagai satu pengajaran bagi ku..
dan aku turut menganggap semua ini sebagai satu dugaan dalam hubungan kami berdua..

DUGAAN yang datang melanda menjadikan aku dan dia seorang yang tabah..
DUGAAN ini menjadikan kami seseorang yang kuat untuk menghadapi hari2 kami yang akan mendatang..
aku terlalu menyanyangi nya..
sehingga aku susah untuk melepaskan nya..
walaupun aku mmg tidak berniat untuk melepaskan nya,,
tidak terlintas dihati dan diminda pun untuk aku melepaskan dan meninggalkan nya..
jauh sekali perkara itu didalam kotak hati ku..

aku menginginkan kehidupan ku dan kebahagiaan ku berkekalan bersama nya..
aku menginginkan kehidupan ku bersama nya..
dan aku menginginkan kehidupan ku berakhir dengan nya..

aku sayangkan ARN sepenuh hati ku,.,,

No comments:

Post a Comment