Friday, August 26, 2011

Selain Semacam

Im just arrived from LCCT to TAWAU around 4 hours ago.. tetibe terasa macam semacam la.. like something yang you didnt know and everybody macam nak hide something. Bukan pasal family.. Tapi pasal CINTA. Ntah la, maybe sebab aku berjauhan dengan Dia yang membuatkan aku rasa sangat janggal. Apa yang aku STALK semua berlainan. Macam ada yang nak menyembunyikan something from me. Even yeahh he told me with who, doing what, and anything but im still didn't get it.. Maybe perasaan sayang aku kot yang buatkan aku rasa macam something yang tidak boleh diterima akal.. Bila kite berjauhan dengan orang yang kite sangat sayang, perasaan cemburu, syakwasangka and macam macam akan timbul tau. So, takut jadi gaduh. Yealaa, dah dok jauh, kite takleh tengok ape yang dia buatkan.. kite takleh halang dia that time jugak.. sbb takde sape boleh tolong perhatikan dia..so mcm agak risau.. sampai sini je la dulu .. actually , aku terasa mcm janggal sikit la nak tulis blog kali ni..Ssbb dah lama dah tak tulis blog..hahahha..

No comments:

Post a Comment