Monday, February 28, 2011

SATU SATU NYA !!



SATU SATU NYA ..

jari menghitung satu demi persatu..
tetapi hanya ada satu yang menjadikan satu itu sebagai satu yang penting dalam seribu.
SATU menjadikan aku seorang yang teguh dalam SATU perkara dan SATU kehendak serta SATU gerak..
SATU impian dan SATU harapan dan SATU CINTA..

SATU CINTA !!

SATU cinta adalah SATU SATU nya yang sangat penting bagi aku..
"i cant live without u" itulah antara SATU SATU nya ayat yang aku selalu bagi kepada siDIA yang SATU SATU nya yang aku sayang !!


Hanya dia SATU SATU nya yang berlari lari di dalam minda aku..
SATU SATU nya yang menjadi tunjang bagi aku..
SATU SATU nya yang menjadi hidup aku..
SATU SATU nya yang menjadi nadi aku..
SATU SATU nya yang menjadi kelengkapan aku..
SATU SATU nya yang menjadi kepercayaan aku..
SATU SATU nya yang menjadi buah fikiran aku..
SATU SATU nya yang menjadi impian aku..

DAN

HANYA DIA SATU SATU NYA YANG MENJADI PELENGKAP HIDUP AKU..

ILOVEYOU ALWAYS..

A.R.N

with LOVE

F.R.I <3

No comments:

Post a Comment