Saturday, November 13, 2010

SERANGAN


kenapa kali neyh aku asik di serang??
serangan dari orang orang luar yang menjijikkan dan mengANNOYING kan aku?? . Jahat sgt kah aku until korg nak menyerang aku??ibarat aku neyh tentera Iraq dan korang adalah tentera ISRAEL(padan muke) .. Satu satu hendak menyerang aku menggunakan peluru berpandu mereka.. Bukan aku yang buad kekasih korang mcm tuh eyh.. Korang tnye dorg kenapa aku keep on texting them at FB..bukan nye dalam phne pon..nak kecoh pehal !! i knoe dat u love them,. but, it doesnt metter yang ko bole buadd mcm tuh kat aku kan.. respect me...hahahaha..

tetapi serangan kaw tersasar..aku bukan apa yang kaw jangkakan..
mengugut aku dengan menyeru aku untuk berhati hati..
ouh langsung tidak memberi kesan..
konklusi nya??

engkau yang mengaku kalah..
aku just tergelak terkesima melihat kebodohan kaw..
hahaha..
jangan ingat aku boleh di serang mcm tuh sahaja..
finally..

ONCE again..
korang semua LOOSER !!

No comments:

Post a Comment