Saturday, November 13, 2010

Need A Space


Macam macam bnde jd kat aku seminggu dua neyh..
ada kah ini badi tuk aku??
or aku justmengharap kan sumthing yang mungkin tak dapat untuk aku??
kenapa dgn aku neyh..
ade jea yang tak kene..
ape yang tak kene ngan aku hari neyh??
soma bnde aku buadd soma tak betul.
for me..
this is wrong thing.
at the stupid things ever dat i ever do..
ouh gosh..
i feels like imma bitch..

YEAH..
imma BITCH around here <---ayat BLAIR WALDORF (ouh i love her so much)
back to the story..
meby sbb aku tak dapat kan dye aku dah jd mcm ney..
what you do to me??

and now..
kaw text aku !!
mengadu macam macam kat aku...
kenapa..
after aku jd menggila sbb kaw..
kaw nak ngadu mcm mcm lak??
aduii..
knp msty ada org mcm kaw !!!

siall laa...
aku jd tak betul ko tau!!
aku tak betul sbb aku syg kan kaw..
knp ko tak paham bnde tuh eyh...

No comments:

Post a Comment