Friday, November 12, 2010

Permainan Hati


semalam...
masa tydur aku tetibe berubah.sepatut nye aku tydo pokol 4 kea mcm tuh..tapi enth kenapa perubahan induksi masa menjadikan aku seorang yang tidur awal pulak..aku tydur around pokol 1..aduii..aku tunggu msge or kol dr dye..

Dan,

aku pon tetidoo..
around pokol 3.50am telinga aku bingit !!! bingit dengan bunyi laguu dan vibrate dari phne akuu !! aduii !! sape yang msge aku memalam neyh !! bising !! padahal salah aku jugak sbb aku tak silnet phne.. tapi aku tetap nak mempersalahkan orang yang msge aku..

aku mengangkat beban untuk membuka mata akuu tuk baca msge sape..
ouh..
org yang aku tunggu text aku..
ouh gembira..
then aku buke lah msge dye.
tekejut !!
sigh**

dye text aku yang dye tak jd nak kapel dengan aku sbb dye dah declare ngan aku.
WTF!!!

tp aku tak kesah laa sgt kan...Pedih tuh mmg pedih...tapi sekejap jea..aku dah delete pon dye dalam aty and soma !!heheheh..i hope bekekalan laa..

No comments:

Post a Comment