Monday, November 29, 2010

ONCE upon A TIME..

Once upon a time..i was falling in love with othis persons..
dia merupakan seorang yang baik pada permulaan nya..
aku bahagia bersama nya walaupun hanya beberapa harii..
tetaapi..
selepas itu ??
aku tak tau mane silap aku ??
aku tercari cari silap yang boleh membuatkan dia tetibe menghilang dari aku..
tapi aku menebalkan muke aku !!
keep on texting dya..
keep on buzz dya at YM..
but dye didnt reply it !!

one day !!
i saw DYA online..
so tanpa segan silu..
aku buzz dya..
dya still berdiam..
meby something goes wrong somewhere..
aku still ask dya yang aku ada buad salah kat dya or tak..
but dya stil tak rply pertanyaan aku..
text aku hanya seciput seciput..
and dya still keep asking me..
apa yang aku boleh bagi dya..
aku tatau apa yang di maksud kan oleh nya..

DUIT ?? ouh syg !! aku miskin..
aku hanya boleh berikan KASH SAYANG aku terhadap kaw..
then smpi tahap tuh..
dya online YM..
so i buzz dya..
but dya tak rply pon..
and tetibe dye on WEBCAM..
so,
and dari situ..
aju rlize..
yang dy bukan tuk aku..
sbb for sure dye webcam ngan org laen.


then dya text akua round pokol 3 pagi..
msge aku cakap yang dye taknak kapel dgn aku..

PRANGGGGGGGG !!!!

sound like dat laa bunyi hati aku bederai bila mendengar kan nya..
aduuuu..
aku explain satu satu dgn dya..

MANA JANJI KAW ???
MANA SAYANG KAW YANG KO CAKAP KAT AKU ??

aku syg kan kau seorang jea...
but kaw buad mcm neyh kat aku,,
but

ITSHOKEI..
meby aku tak seBEST ur new guy..
aku takleh puaskan ape yang kaw nak..
aku takleh bg ape yang kaw nak..
aku takleh sayang kaw mcm mana dia sayang kaw...
meby...


hurmm...
start from there..
i'd key my heart..
and throw dat key to far far away from me..
and i'll never search for the key again !!

p/s :: i still love u !!

No comments:

Post a Comment