Monday, February 28, 2011

KEINDAHAN KEKOTORAN DAN KECINTAAN

Hari dan hari dan hari yang berganti dalam masa 7 hari dan seterusnya dan juga seterusnya.
semakin hari semakin banyak cubaan dan juga halangan dan rempuhan terpaksa di langkau untuk menyelamatkan diri yang sebesar tunggul bagi menggelakkan untuk menggelakkan buruk kejadiannya yang menanti.

Hidup yang tiba tiba kosong mula diisi sedikit demi sedikit dan sedikit..
walaupun tidak penuh..
tetapi hati akan selalu terasa terisi..
terisi dengan gula yang agak manis dan juga rempah ratus yang seagaknya pahit..
tetapi kepahitan rempah ratus menggegarkan bom nuclear aku yang boleh mengeluarkan isi letupan nya pada bila-bila masa sahaja..
Kemanisan kenangan diibaratkan seperti aku berjalan dalam satu ladang epal yang bole aku petik dan aku lahap..
Kemanisan buah epal boleh menjadikan aku seorang yang mempunyai kehidupan yang manis..

Kekosongan hati yang diisi dengan satu persatu menjadikan aku seorang yang lebih kuat dan teguh dengan apa yang aku lakukan..
apa yang aku lakukan untuk siDIA yang mengisi hati ku belum dirungkaikan lagi..
dengan permasalahan yang terjadi seketika dan diketika ini membuatkan aku menjadi seorang yang lebih menghargai dan lebih memahami..
Menjadi seorang yang mencinta dan dicintai adalah salah satu perkara yang boleh dikaitkan sebagai satu klimaks untuk merubah dan mengolah kehidupan orang..

Aku berharap yang EVERYDAY LOVE ini tidak akan meletup dek bom !!

No comments:

Post a Comment